Klantenservice
We staan klaar om u te helpen
Veelgestelde vragen
Bestellen
Standaard kastdeuren en panelen worden voor je op maat gemaakt binnen 2 en geleverd in 3 weken. Je ontvangt een bericht van de transporteur wanneer de bezorgdag bekend is.
Standaard deuren in unieke designs worden geproduceerd in 3 en geleverd in 4 weken in onze standaardkleuren.
Gespoten kastdeuren op maat worden geproduceerd in 3 en geleverd in 4 weken in onze standaardkleuren.
Gespoten kleuren in niet standaard kleuren hebben een productietijd van 4 weken en een levertijd van 5 weken.
Wij bezorgen ongemonteerd afhankelijk van de order grootte op een pallet voor de deur en anders over de 1e drempel op de begane grond.
Wij halen onze productietijden in 99% van alle orders. Echter kan er bij het klaarzetten voor verzending nog een beschadiging worden geconstateerd of kan een bepaalde grondstof tijdelijk niet leverbaar zijn in Nederland. Wij brengen je hiervan op de hoogte en doen ons best het product toch nog zo snel voor je te fabriceren.
Bij het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestigingsemail (kijk eventueel ook in je spam-box).
Wanneer de bestelling wordt aangemeld bij de transporteur ontvang je wederom een email met de gegevens van de transporteur.
Je kunt bij ons betalen via iDeal, Bancontact of overboeking. Onze paymentprovider is Mollie.
We leveren in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.
We proberen altijd de bestelling in één keer te leveren. Bij uitzondering kan het voorkomen dat omwille van de levertijd een deurknop of andere optie los wordt geleverd.
Wat als er een probleem is met mijn ontvangen product?
Retouren
De standaard producten kunnen altijd retour worden gezonden. De kosten van de retourzending zijn voor u als klant.
Maatproducten zoals zijpanelen en kastdeuren welke speciaal voor je op maat zijn gemaakt kunnen NIET retour worden gezonden.
Wanneer je onverhoopt een verkeerd artikel heeft ontvangen, laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten. We doen dan ons best het artikel zo snel mogelijk om te ruilen.
Mocht de verpakking van het product zijn beschadigd raden wij je aan het product niet te accepteren. Wij kunnen dan op die manier de transporteur aansprakelijk stellen. Als je het product aanneemt is dat niet meer mogelijk. Overigens worden al onze producten zeer professioneel verpakt om te voorkomen dat er schade kan ontstaan tijdens het transport.