Bij Elswout Meubels doen we er alles aan om jouw bestelling met zorg en vakmanschap te maken, goed te verpakken en netjes bij je thuis te laten bezorgen. Onze gespecialiseerde transporteurs zorgen ervoor dat jouw meubelstuk veilig en correct wordt afgeleverd.
Toch kan er soms iets misgaan. Heb je een klacht of is er iets niet in orde met je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We denken graag met je mee en doen er alles aan om tot een passende oplossing te komen.
Je kunt ons bereiken via e-mail of telefoon. Het is het handigst als je ons een e-mail stuurt met je naam, ordernummer, een korte omschrijving van het probleem en – indien van toepassing – enkele duidelijke foto’s.
We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.
- E-mail: info@elswoutmeubels.nl
- Telefoon: 023 2340 888
Ook zijn wij aangesloten bij de erkende geschillencommissie van Webwinkelkeur. Mocht er onverhoopt een geschil ontstaan waar we samen niet uitkomen, dan kun je rekenen op een bindende uitspraak via deze onafhankelijke commissie. De badge op onze website toont aan dat wij dit betrouwbaar en transparant aanbieden. In de praktijk blijkt dat we altijd samen met onze klanten tot een oplossing komen. We hebben dan ook nog nooit gebruik hoeven maken van de geschillencommissie.
